Záruka, servis a reklamace
Vážený zákazníku,
naše firma poskytuje na dodávané zboží standardní záruku 24 měsíců a to jak pro běžné koncové spotřebitele, tak firemním zákazníkům. Na námi dodané zboží zajišťujeme záruční i pozáruční servis a to včetně servisu informačního – tedy poradenství a podpora jak námi dané zboží správně používat.
Dodáváme vždy zboží a výrobky určené pro český trh.
Jak snadno reklamovat bez zbytečných nákladů?
Zákonné podmínky pro reklamaci zboží a odstoupení od kupní smlouvy jsou součástí Obchodních podmínek.
Doporučujeme vám ale následující postup:
1. Zavolejte na telefon +420 549 212 597 nebo napište na email brno@gpscentrum.cz s popisem vašeho problému.
2. Telefonicky zkonzultujeme reklamační případ a pokusíme se vše vyřešit bez nutnosti zasílání zboží. (takové reklamace tvoří více než 50%)
3. Pokud společně zjistíme, že je zboží nutné doručit do servisu, vyplňte reklamační formulář, který je níže ke stažení a zboží doručte na naši adresu gpscentrum Brno s.r.o., Veveří 340/32 Brno 60200
4. Zašleme Vám štítek, který nalepíte na balíček. Štítek obsahuje veškeré dodací údaje a balíček podáte na naše náklady ve Vámi vybrané pobočce zásilkovny (seznam poboček najdete na www.zasilkovna.cz).
5. Vyřešenou reklamaci Vám zašleme zpět na požadovanou adresu, kterou uvedete v reklamačním formuláři.
Reklamaci můžete vyřešit také přímí naší pobočce v Brně na adrese gpscentrum Brno s.r.o., Veveří 340/32 Brno 60200 .